Sabtu, 13 Ogos 2011

Naturactor Foundation (MEIKO) Original 100%

Untuk mendapatkan harga RM35* (tidak termasuk postage RM5)
Sila Taip : TFblogpromo_Naturactorfdtn35
sms : 0129303077
email : timefaces@gmail.com
C.O.D Minimum order is 2pcs

(C.O.D Area Klang Sentral Mcd / Section 7 Shah Alam at OLD TOWN only)
*pastikan ANDA telah pun menjadi follower Blog ini untuk mendapatkan harga PROMOSI ini.

HARGA STANDARD
1 - RM40 + RM6 (poslaju) / COD RM40 sahaja
2 - RM120 ( 3 unit ) - poslaju FREE


SESIAPA YANG INGIN COPY GAMBAR2 ATAU MAKLUMAT INI HARAP DAPAT KEBENARAN SAYA DAHULU... !!!! THANKS. SEGALA BUKTI DIBAWAH ADALAH CIPTAAN SENDIRI.

DETAILS ABOUT NATURACTOR
Meiko Philosophy
No. Tai
Hing Trading Co., Ltd., has been developing for the needs of Asian women make-up products, products keep pace with international fashion trends, adhere to and promote the safety and efficacy of the product concept, to ensure high-quality product quality.
Tai Hing number is Meiko Cosmetics, Inc. (Brightly cosmetics company in Japan) of the brightly NATURACTOR products distributor in Hong Kong and Macao in China, until now, has exceeded 20 years. Meiko Japanese brightly in Japan has a strong research force, with 50 years experience in the development of cosmetics, in 2000, started production in China to the principle of value for money, and successfully opened the domestic cosmetics market professionals, is the industry pioneer and recognition and acceptance by consumers.

No. 2006 Tai
Hing Meiko more in-depth cooperation with vivid colors, and work in Hong Kong to establish brightly (Hong Kong) Cosmetics Co., Ltd. Factory adhere to the Japanese as the only country of origin of raw materials, and through Hong Kong's strict management and supervision of its processing procedures, the same year formally smooth production. To early 2007, brightly Concealer Foundation Cream to be the first to successfully apply for CEPA zero-tariff import declaration to the domestic cosmetic products to 100% of the raw materials in Japan, Hong Kong manufacturers of cosmetics, so noble of you more of a choice, to meet you needs.

In 2009, we still continue to study in a spirit of innovation introduced brightly MF series, the unique color and superior products, the market certainly has a new bright spot of attention, so that you enjoy looking results and create the perfect ever-changing, fashion, creative, naturally beautiful image and life.

Daxing Sdn Bhd No ditubuhkan di Hong Kong pada tahun 1990, serentak dengan zon khas Cina ekonomi dan membuka, melalui banyak kedai-kedai bebas cukai SAR, pengenalan kejayaan produk jenama di Jepun lebih dari jualan kosmetik ke China, syarikat kami sentiasa menegaskan mengenai keselamatan dan kualiti untuk memenuhi permintaan pengguna
sebagai konsep produk teras, Moshou jujur, semangat bertanggungjawab, nilai yang sangat baik untuk penjagaan kulit pengguna, make-up produk.
Kerjasama niat baik, berorientasikan pasaran, dengan berhati-hati dipupuk jenama terus meningkat. Daxing Sdn Bhd Jepun, No terang Kosmetik Sdn Bhd (Meiko Kosmetik, Inc) kerjasama yang berjaya selama bertahun-tahun untuk membangunkan pasaran Cina, dan Kosmetik bertenaga kami Sdn Bhd diamanahkan oleh Jepun untuk menjadi lebih jelas produk warna NATURACTOR di China, Hong Kong dan Macau ejen, sehingga Hari ini, lebih 20 tahun. Jepun terang Kosmetik Sdn Bhd pada tahun 1948, telah ditubuhkan di Osaka, Jepun, sebelum ini dikenali sebagai "solek United Church Corporation", asas make-up produk dari asal untuk langkah yang komprehensif oleh solek langkah, penjagaan kulit pembangunan produk, dengan produk khas sendiri teknologi oleh semua peringkat umur kasih-pengguna dan perhatian setakat ini di Jepun telah melebihi 60 tahun. Dengan persaingan yang sentiasa berubah-ubah pasaran China, pembangunan jenama, perlu mempunyai visi yang berpandangan ke hadapan pembangunan, kerjasama kedua-dua pihak telah terang Corporation, Jepun dengan sokongan penyelidikan sains dan teknologi, produk pada tahun 2000, memulakan pengeluaran di China kepada perkara-perkara ke atas prinsip nilai, berjaya membangunkan pasaran kosmetik profesional, adalah perintis industri dan diiktiraf dan diterima oleh pengguna. Sebagai ejen agung, bukan sahaja mempunyai pilihan produk yang berkualiti bagi pengguna untuk memainkan peranan kuda sebagai rakan kongsi jenama yang lebih penting ialah untuk menjadi penasihat ketenteraan untuk memperluaskan pembangunan pasaran dan strategi jangka panjang perkongsian dan idea-idea perniagaan yang inovatif ke hadapan, supaya jenama bertapak di pasaran. Pada tahun 2006, warna terang Jepun dan Jalan Daxing (Meiko) lebih mendalam kerjasama, berganding bahu dalam penubuhan bertenaga Hong Kong (Hong Kong) Kosmetik Sdn Bhd kilang. Terutamanya di Jepun, mentah pengeluaran bahan-bahan dalam ramuan berpangkalan di Hong Kong, dan diterima pakai di bawah pengawasan ketat Hong Kong Kastam, pada awal tahun 2007, lebih jelas warna menyembunyikan Stick Yayasan menjadi permohonan pertama yang berjaya ke CEPA sifar tarif import akuan produk domestik kosmetik, supaya pelanggan yang dihargai boleh lebih pilihan untuk memenuhi keperluan pasaran. Pada tahun 2009, Bahagian ini masih sejajar dengan semangat terus Penyelidikan dan Inovasi, pengenalan warna terang MF HD kosmetik dan make-up siri, dan kepelbagaian jenama pembangunan produk dan usaha yang berterusan.
Ke tahun 2010, dengan perniagaan syarikat terus berkembang, Jalan Daxing Trading Co Ltd, Jepun ROSTTE jemputan untuk menjadi "Puisi di Amerika rumah" yang jenama, Macau, China, dan Asia Pasifik pengedar. ROSTTE Sdn Bhd di Jepun mempunyai lebih daripada 75 tahun pengalaman dalam kulit kosmetik produk pengeluar penjagaan, dengan R sendiri & D Institusi, dengan kualiti yang sangat baik dan cemerlang R & D berdasarkan pembersihan pasaran Jepun, puisi produk jenama rumah di Amerika, dan memenangi terlaris jangka panjang fesyen dengan orang muda, ada yang senarai Deng banyak kali media yang lebih Jepun, pembersihan yang paling popular produk kosmetik. Untuk membuat majoriti rakan-rakan boleh mempunyai pengalaman kulit yang sihat cantik, kerjasama yang berjaya kami dengan Jepun ROSTTE Perbadanan pada bulan September 2010 secara rasmi dimasukkan ke dalam operasi di negara ini, pembangunan harga yang berpatutan untuk membangunkan pasaran Cina, nilai super untuk pengguna kualiti produk.
Masa sebagai sekejap, Daxing bilangan pelanggan tanpa kepercayaan dan sokongan pada masa akan datang syarikat kami akan terus berdasarkan kepada keperluan pengguna, integrasi pengurusan produk maju dan idea-idea pemasaran yang inovatif, niat untuk membina nilai jenama yang unggul, dan pelanggan untuk mewujudkan masa depan yang lebih baik.


NATURACTOR CREAM ADALAH FOUNDATION YANG MAMPU MENGEKALKAN MAKEUP LEBIH LAMA DAN MENUTUP PARUT DI WAJAH


CODE Warna. Sila pastikan CODE warna yg sesuai. Kalau ANDA ambil 8 pcs , saya akan tawarkan harga murah. Selagi STOCK masih ada. Thanks...
NATURACTOR Cover Face (by Meiko), benda ni sangat BERKUALITI dan MURAH. I bet, ianya mampu dimiliki oleh semua golongan.
Apa yang menyebabkan Cover Face ni best sangat? Let's see the ingredients..
Antara kandungan UTAMA dalam Cover Face adalah:
~Jojoba Oil (Minyak Jojoba) ~Rice (Beras)
MEIKO COSMETICS INC. memastikan keluaran product mereka berkualiti dengan meningkatkan kualiti label hologram berbanding dengan tiruan yang sticker boleh ditiru dan boleh dicetak sendiri. (tidak setanding hologram Orignal)



Kebaikan Cover Face:
1) Minyak Jojoba memang terkenal dengan fungsinya untuk melembap. So, dengan adanya ingredient ni, Cover Face mampu membantu untuk menghidratkan kulit, menjadikan kulit lebih lembut, dan cantik berseri.

2) Cover Face ni jugak adalah rice based powder, so ia menyerap minyak berlebihan yang dihasilkan oleh kulit, menyeimbangkan kelembapan kulit agar tidak berminyak, menghasilkan kulit yang bebas dari keradangan dan jerawat.

3) Kombinasi dua ramuan di atas mampu menghasilkan kulit yang lebih sihat, lembut dan berseri.

4) Cover Face juga terkenal sebagai ''moist powder foundation'' - yang bertindak sebagai bedak asas dan pelembab. Sambil menjadi foundation (menutup cela di muka), ia juga bertindak sebagai pelembap pada kulit.


•~ Anti kilauan / tidak berminyak.
•~ 100% menutupi pegmentasi, parut, cela, jerawat, dan noda hitam
•~ Ringan dan lembut pada kulit seakan-akan anda tidak memakainya
~ Melindungi kulit dari sinar uv yang menyebabkan pigmentasi
•~ Senang digunakan dan tidak melekit
•~ Bertahan hingga 12 jam, berbanding bedak biasa hanya 1 jam.
•~ Tidak menutup pori-pori
•~ Sering digunapakai oleh makeup artis professional

For White skin color - 130 is the lightest (paling cerah)
For Tanned Brown skin color - 151 is the lightest (paling cerah)
For Dark skin color - 153 is the darker (paling gelap)

Famous code is 141, 140 & 151.
140 is for lighter skin colour. (warna kulit yang cerah)
141 is for natural skin colour. (warna kulit yang natural)
151 is for tanned pinkish skin colour. (warna kulit yang sederhana kemerahan)

No Color Code Function
1- 130 White skin color (normally) - Chinese
skin (lightest)

2- 140 White skin color (normally) - Chinese
skin (lighter)

3- 141 White skin color (normally) - Chinese
skin (light)

4- 150 Tanned Brown (sawo matang) skin
color (normally) - Malay skin (light)

5- 151 Tanned Brown (sawo matang) skin
color (normally) - Malay skin (lightest)

6- 152 Dark skin color (normally) - Indian
skin (dark)

7- 153 Dark skin color (normally) - Indian
skin (darker)

8- 161 Additional foundation (yellow)

9- 171 Acne skin / scarred (green)

10- 181 Additional foundation (white)

PERBEZAAN YANG TULEN
DENGAN
YANG TIDAK TULEN



















UNTUK PENGETAHUAN PEMBELI DAN PENGGUNA YANG RAGU-RAGU MENGATAKAN KELUARAN MEIKO NATURACTOR INI ADALAH TULISAN DARIPADA CHINA...KENAPA?


Jawapan: Meiko Cosmestics Inc. mempunyai kilang di HongKong bagi pembuatan product mereka tetapi RAW Material datang drpd Jepun juga.

Soalan: Kenapa label diatas penutup adalah tulisan China?

Jawapan: Ini kerana memang product ini dikilangkan diHKDTC (pehatikan gambar dibawah ini yang mempunyai senarai syarikat di China dan Jepun). Maka drpd Kilang mereka edarkan kepada Jepun (dengan tulisan Jepun Naturactor yang hanya mempunyai 5 code warna kerana mengikut keadaan kulit Orang Jepun hanya ada 5 code warna sahaja) dan pada negara China (dimana mempunyai 10 code warna untuk kegunaan Asia yang berbilang kaum dan warna kulit)


Soalan: Kenapa Meiko mengambil risiko mencetakkan label penutup dengan tulisan CHINA.

Jawapan: Ini menandakan Meiko adalah telus mengatakan kilang mereka itu adalah drpd CHINA berbanding dengan produk tiruan yang seboleh-bolehnya mencetak dalam bahasa Jepun bagi mengelakkan PENGGUNA mengesan bahawa product mereka betul-betul daripada Jepan padahal drpd barangan TIRUAN.

Soalan: Kenapa diJepun hanya ada lebih kurang 5 warna code pilihan sahaja berbanding dengan Di CHINA Meiko Cosmetics Inc. ?

Jawapan: Sejak awal 2000 saya telah beberapa kali pergi kena Jepun(sewaktu dengan MAS) seperti Narita, Tokyo dan beberapa tempat lagi. Ini kerana hanya 5 warna code pilihan yang sesuai dengan kulit negara Jepun yang kulit mereka putih kemerahan berbanding dengan ASIA.
Untuk pengetahuan Meiko Cosmetic Inc. di China(Tai Hing Trading Co., Ltd., ) mengeluarkan 10 rangkaian warna code adalah sebab untuk pasaran Asia seperti Malaysia mempunyai berbilang bangsa yang culit cerah hingga ke kulit gelap seperti CODE 152 dan 153.

Soalan: Bagaimana hendak tahu Original dengan Tidak Original walaupun keluaran sama drpd CHINA?

Jawapan: Foundation Naturactor yang TIRUAN agak berminyak dan berbau "tanah liat"(ini selalu menyebabkan rosak pada muka) dan yang ORIGINAL tidak berminyak dan apabila pakai permukaan muka nampak sekata walaupun pakai sedikit sahaja. Kalau yang TIRUAN perlu pakai banyak untuk mendapat warna yang sekata pada kulit.





Perbezaan 100% Original Hologram keluaran 2010 dan 2011.






Perbezaan ini boleh dilihat dibelakang atau dibahagian bawah terdapat Hologram Sticker.














Ini adalah Hologram Sticker keluaran 2011 selepas digores akan tertera Batch Number 16 digit yang boleh di periksa keasliannya tulen
.



Nak tahu Original atau tidak, sila login http://www.naturactor.com/​callfw.php selepas goreskan pada hologram sticker dan masukkan batch number 16 digit untuk memastikan barangan ANDA beli drpd saya adalah Original....






CARA MEMASUKKAN BACTH NUMBER 16 DIGIT












Masukkan batch number 16 digit untuk memastikan barangan ANDA beli drpd saya adalah Original.... maka akan keluar page seperti ini yg menandakan barangan Anda beli drpd saya adalah ORIGINAL ( mempunyai bilangan pertanyaan : 1 , bermakna no batch ANDA ada didalam senarai batch Naturactor MEIKO ).










Sekiranya ANDA masukkan batch number 16 digit dan keluar page seperti ini yg menandakan barangan Anda tidak Original TETAPI sekiranya ANDA telah memasukkan batch number sebelum ini atau telah mencuba sebanyak 2 X maka page ini juga akan keluar ERROR kod kesalahan.
INI KERANA HANYA SEKALI SAHAJA BATCH NUMBER ANDA BOLEH DIGUNAKAN. (untuk keselamatan batch number produk drpd ditiru atau diulang cetak)







Naturactor MEIKO 100% ORIGINAL , perbezaan kotak keluaran 2010 dan 2011.








ORIGINAL 100% datang didalam satu kotak HANYA 8 pcs sahaja.
Setiap kotak ( 8 pcs ) hanya 1 CODE sahaja.
Tetapi ANDA boleh order pelbagai CODE Warna dengan saya yg ANDA berminat.




















PROMOSI UNTUK PENGUNJUNG BLOG INI....
anda akan dapat harga promosi
Caranya mudah sahaja dengan menjadi "pengikut" atau follower http://timefaces.blogspot.com sila...
click disini


Selepas itu sila text sms :
blogpromo_naturactor_(code warna pilihan/unit)_email anda
sms ke 012-9303077

CONTOH SMS
blogpromo_naturactor_code151/1unit_mydana@yahoo.comsend to 012-9303077

ANDA AKAN DAPAT HARGA PROMOSI INI JIKA MENJADI
FOLLOWER/PENGIKUT BLOG INI DAN
TEXT SMS ANDA DENGAN SEGERA....
Untuk mendapatkan harga RM35* (tidak termasuk postage RM5)
Sila Taip : TFblogpromo_Naturactorfdtn35
sms : 0129303077
email : timefaces@gmail.com
C.O.D Minimum order is 2pcs

(C.O.D Area Klang Sentral Mcd / Section 7 Shah Alam at OLD TOWN only)
*pastikan ANDA telah pun menjadi follower Blog ini untuk mendapatkan harga PROMOSI ini.



HARGA STANDARD
1 - RM40 + RM6 (poslaju) / COD RM40 sahaja
2 - RM120 ( 3 unit ) - poslaju FREE

3 - Untuk 8 unit HARGA TAWARAN MENARIK (sila EMAIL: timefaces@gmail.com segera)

4 - Untuk menjadi PENGEDAR akan diberikan HARGA Pengedar. (sila email)

HARGA DILUAR SANA ADALAH RM45, RM55 hingga RM65

Postage Rate (semenanjung)
1-3 items RM 6
4-5 items RM 10

Postage (sabah sarawak)

1-3 items RM 10
4-5 items RM 14

KEPADA YANG BERMINAT MENJADI PEMBORONG MINIMUM ORDER ADALAH
24 PCS DAN KEATAS.

UNTUK RE-ORDER PADA CUSTOMER YANG hendak REPEAT ORDER...
SILA Text SMS :


repeatnaturactor_code warna/berapa unit dan hantar ke 012-9303077

41 ulasan:

  1. akak, sy sgt berminat nak jadi pengedar. nnti saya akan hubungi akak..

    BalasPadam
  2. tq berminat sila berhubung selalu... salam aidilfitri.

    BalasPadam
  3. salam
    akak saya berminat nak mencuba code 151..nak bli kat mane???

    BalasPadam
  4. lagi satu soalann saya..ape beza foundation code 151 dan 171??sebb masa sy berunang..mak andam apply 171 tuhhh pada wajah saya la....

    BalasPadam
  5. Code :171 - Acne skin / scarred (green) untuk menutup cela-cela dimuka spt jerawat,bekas2 jerawat dll.Saranan saya jika kulit anda tidak berapa putih tidak digalakkan mengguna code 171.
    code 151 adalah code yg mengikut tone kulit anda.


    Kalau sis berapa disekitar bandar Klang atau Shah Alam boleh berjumpa terus untuk menadapatkan product ini tetapi sekiranya jauh bolehlah saya poslaju terus ke alamat rumah sis...
    Sila sms details pada saya:012-9303077.

    BalasPadam
  6. sis apa beza code 150 & 151?
    promosi offer ni smpai bila2 ke sis? dan hnye untuk follower blog ni je kn?

    BalasPadam
  7. Promosi ini masih ada lagi.. hanya jadi follower sahaja dan sms kepada saya 0129303077 untuk membuat pesanan.

    151 adalah cerah 2 tone drpd warna 150. Kulit warna sya mimie ikut warna apa?

    BalasPadam
  8. sy x psti la hehe..
    tp sy selalu guna yg natural je..
    so?

    BalasPadam
  9. Kalau natural just 151 atau 141. Kalau berminat sila sms saya atau call saya 012-9303077 untuk penerangan terperinci.. Thanks.

    BalasPadam
  10. nak tanya, kalau kulit agak cerah tapi kulit berjerawat sesuai guna yang mana satu?

    BalasPadam
  11. saya berminat nak jadi pengedar.. berminat sgt... tpi mcm ne.. hrga leh runding g x??

    BalasPadam
  12. anna boleh tak emial kat saya nama, alamat an no hp.. email saya :timefaces@gmail.com

    BalasPadam
  13. salam miss, i berminat dengan kecantikan yang miss ilhamkan...please emelkan saya missazlina@yahoo.com saya berminat nak jadi pengguna n pemborong

    BalasPadam
  14. promosi nie maseh ada ke?
    sy berminat na cube yg kod 141 . . .

    BalasPadam
  15. masih ada lagi klu berminat sila sms saya yer.

    BalasPadam
  16. salam... kalo kt shah alam dimana ye sy boleh dptkan naturactor ni?

    BalasPadam
  17. Kalau di Shah Alam boleh berjumpa saya di Section 7 Shah Alam berhampiran OLD TOWN sebelah Petronas (sederet dgn Jackel)... kalau berminat sila sms saya 0129303077 nyatakan code warna dan berapa pcs nak . Thanks.

    BalasPadam
  18. sis,promo ni ada lg ke?

    BalasPadam
  19. nak promo boleh jadi ler follwer blog

    BalasPadam
  20. boleh ke saya dpt harga promosi nie?

    Yus

    BalasPadam
  21. Terimakasih kerana melawat blog saya. Anda boleh mendapat harga promosi RM35 per pcs dgn menjadi follower blog www.timefaces.blogspot.com

    ORDER : Sila nyatakan color code Naturactor Foundation dan berapa pcs dan sms ker : 0129303077.

    Kami akan reply serta memberitahu cara untuk bank in ke account CIMB or Maybank.

    BalasPadam
  22. Assalammualaikum kak, saya berminat nak beli naturactor. Masih ada lagi promosi tak ? Yg C.O.D tu maksudnya macam mana ?

    BalasPadam
  23. C.O.D = Cash On Delivery (bermakna berjumpa saya dan beli terus)
    Berminat sila call atau sms saya 0129303077. Thanks.

    BalasPadam
  24. klo nk beli 1 naturactor n jadi follower,hrga confirm rm40 include postage ke sis?
    ada span foundationnya x?

    BalasPadam
  25. Saya berminat utk jadi pengedar naturator ni,tapi x bley jadi follower sbb saya x ader blog..so cam mana nak dapatkan harga istimewa..ni maklumat saya 01292696424 (iera) atau email noraziera_pretty@yahoo.com

    BalasPadam
  26. Boleh x sy order satu?dan bila barang ni blh smpi?

    BalasPadam
  27. Salam sis Hadia, kalau May apply naturactor ni selepas itu guna apa2 brand loose powder bole ker? Let say i guna foundation stick this one use before or after? tq.

    BalasPadam
  28. salam Haida ... naturator di gunakan selepas pakai base ? lepas pkai naturator, adakah foundation lain di perlukn ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selepas gunakan base sapulah foundation naturactor ini. Selepas itu boleh guna loose powder or campact just utk touch up. Itu sahaja.

      Padam
  29. assalamualaikum..masih dalam promotion ke? saya nak order..

    BalasPadam
  30. Yup masih ada sekiranya menjadi follower blog ini... Boleh order dgn sms ke 0176997823

    BalasPadam
  31. ssalam.. still ade promotion lagi ke..?? harge masih same atau x.?? tq

    BalasPadam
  32. Masih ada promotion pada yg sudi menjadi follower blog.

    BalasPadam
  33. kalau nak oder semua tu how much

    BalasPadam
  34. Rm35 X 10 code warna = RM35 with free postage. Pesanan dan pertanyaan sila sms 0176996823 or 0129303077.

    BalasPadam
  35. Salam sis, jual lg tak naturactor ni? COD ke shah alam sek 7 boleh? -serious buyer

    BalasPadam
  36. saya juga berminat..mungkin code sy 151 tp sy xpasti..nak ke itam manis skit

    BalasPadam
  37. 151 satu sesuai utk ke hitam manis... Berminat order dgn sms ke

    BalasPadam