Ahad, 9 Oktober 2011

TimeFaces PRODUCT

Semua product yang dijual adalah DI " JAMIN" ketulenannya kerana semua product TimeFaces telah dicuba dan digunakan sendiri oleh saya untuk diri saya , Pengantin , Model , Artis TV / Filem malah pada waktu Kursus Makeup yang dianjurkan oleh TimeFaces.


ANDA TIDAK SENDIRIAN...Timefaces sedia membantu.

Setiap customer yang ingin membeli atau telah membeli product Timefaces , saya dengan IkhLas Hati akan memberi khidmat nasihat cara-cara penggunaan product TimeFaces serta Tips-tips pemakaian. Bermakna TimeFaces akan cuba memastikan apa yang dibeli oleh customer adalah betul-betul memuaskan. Khidmat nasihat adalah berpandukan pengalaman saya didalam bidang Makeup Artis atau Andaman serta melalui pembacaan atau ketelitian saya dalam mencuba pelbagai jenis jenama Makeup diserata dunia dimana saya telah melawat beberapa negara di luar. Tidak semua jenama barangan Makeup luar negara adalah sesuai dengan keadaan iklim serta keadaan kulit orang-orang Asia.

JANGAN RISAU... Khidmat Nasihat TimeFaces adalah PERCUMA kerana kecantikan boleh menyakin keterampilan DIRI ANDA. Kecantikan Anda Adalah AnugerahNYA.

Di arena bidang solekan, saya tidak profesional, dan saya tidak menuntut sebagai seorang profesional, tetapi sepanjang 13 tahun lebih, saya telah mengambil banyak tips, trik dan petunjuk dari pro dan saya ingin berkongsi pengalaman mereka semua dengan anda! Saya berharap anda boleh menggunakan pengalaman ini untuk kemahiran anda di bidang solekan.

Tujuan saya adalah untuk membuat setiap orang menjelajah dan membawa putri atau ratu batin anda dan mula untuk benar-benar merasa seolah-olah anda adalah seorang yang ISTIMEWA!


SILALAH hubungi saya dan jangan segan-silu walaupun Anda pertama kali mencuba... pada yang sudah ada pengalaman boleh menghubungi saya agar kita boleh berkongsi pengetahuan bersama.
Email : timefaces@gmail.com
Contact : 012-9303077

Welcome Serious Buyer Only.
Please Make Payment Within 2 days.
Item will send out after the payment is verified.



PRODUCT TIMEFACES


Click sini untuk Miss Rose Profesional Makeup KIT (COLOR SPIRIT)














Click sini untuk FOUNDATION BRUSH


Click sini untuk Makeup SET in The Box 331
MAAF!!...STOCK SUDAH HABIS>>>


Click sini untuk Foundation Naturactor


Click sini untuk Loose Powder Naturactor


Click sini untuk MISS ROSE 3D colors Effect
MISS ROSE 3D (ada 1000pcs untuk dijual)
dapatkan harga borong SEKARANG



Click sini untuk MANLY Mini


Click sini untuk Lipstik Palate 30 Colors


Click sini untuk SHADING 6 colors palate



Click sini untuk Eye Lashes (1 box- 10 pair)


Click sini untuk MISS ROSE Eye Liner


Click sini untuk Makeup Box (canvas type)


Click sini untuk MISS ROSE 3in1


Click sini untuk Miss Rose Eyeshadow 120colors


Click sini untuk product Miss Rose 24 Shiny Color Eye Shadow

6 ulasan:

  1. salam.. nak tanya eyeliner kajal ade x?

    BalasPadam
  2. eyeliner kajal ada gak cuma x pamer disini.. nak berapa ? sila sms 0129303077.

    BalasPadam
  3. nak order foundation naturactor. utk kulit kuning langsat kod brapa?

    BalasPadam
  4. My sis advised me about your website and how great it is.

    She’s right, I'm actually impressed with the writing and slick design. It seems to me you’re simply scratching the floor when it comes to what you'll be able to accomplish, however
    you’re off to an awesome begin!

    Feel free to visit my web page: ovarian cyst while pregnant

    BalasPadam
  5. hallo sis kalau saya dah jadi followers dan saya nk dapatkan foundation naturactor harga berapa erk?

    BalasPadam
  6. Terima kasih kerana menjadi follower. Sebagai follower foundation naturactor RM35 satu dan postage RM5 semenanjung malaysia dan RM10 sabah/serawak

    BalasPadam