Selasa, 11 Oktober 2011

PREORDER UNTUK PEMBORONG SAHAJA

TimeFaces juga ada memberikan Service PreOrder Borong kepada follower Blog TimeFaces untuk menceburi bidang Perniagaan Barangan Makeup. Kami hanya akan menjual yang terbaik dan diguna sendiri oleh Timefaces atau TimeFaces MakeupArtz Team.

NANTIKAN Barang-barang Makeup yang akan kami TAWARKAN ... akan disiarkan diblog ini sikit masa lagi.

Semua barangan makeup ini akan diambil oleh TimeFaces Marketing daripada pengkilang atau Agent Supplier di Luar Negara. Setiap pesanan akan mengambil masa 21 hari selepas pembayaran dibuat.

SOALAN : Mengapa mengambil masa selepas 21 hari ?
TimeFaces Marketing : Ini kerana pengurusan product dengan Pengilang/Supplier , masa untuk ke luar Negara . Pemilihan Kualiti setiap barang yang dipesan dan packaging pada customer pemborong. Walau bagaimana pun sekira cepat pengurusan, urusan kastam dan lain-lain Pemborong boleh mendapat barangan yang dipesan dlm masa 7 hari sahaja.

PRODUCT - 1

Sila click sini untuk details.

Product ini adalah LIMITED ! Selagi STOCK Masih ADA...
Ini adalah harga PEMBORONG yang akan TimeFaces ambil diKilang pengeluar diLuar MALAYSIA. Barangan ini adalah EDISI TERHAD.....

SET INI Eye Shadow & Eye Pencil & Eye Liner & Mascara & Lip Stick & Lip Gloss & Nail Polish , Make up Mirror & Blusher & Brush


Tempoh Penghantaran Selepas Pembayaran adalah

21 hari kerana Produk ini Diambil di Kilang Pengeluar diLuar Malaysia !!!

Hanya yang serius sahaja akan diberi peluang. TEMPOH TERHAD !!! SILA sms "SETMS331M" dan hantar ke : 0129303077

Tiada ulasan:

Catat Ulasan