Selasa, 6 Mac 2012

Brinda Rishikumar Indian Malaysian Artist (singer)

Dibilik Solekan bersama sebahagian Makeup Artist Berbangsa India. Ms.Brinda Rishikumar..sedang menunggu giliran untuk disolek..kerana pada masa ini Makeup Artist masing2 sibuk. Jelas kelihatan wajahnya yang di dalam 'keletihan'.

 Salah seorang Makeup Artist membuat ikatan sari. Suasana yang agak 'Sibuk' ketika ini..hujan di luar masih masih tidak berhenti tetapi para penonton masih tetap datang untuk memberi sokongan kepada Artis2 Kesukaan mereka.

  3 gadis sunti yang comel ini menjadi pengiring kedatangan PM YAB Dato' Sri Haji Mohd Najib Bin Tun Haji Abdul Razak di Kapar Klang Selangor. Pada 26/2/2012 ~ Sempena 'Ponggal Celebration Live Concert'.— at pengsapuri tnb kapar klang.

 Bergambar bersama Artis dari Negara India yang sedang meningkat namanya..di bilik Solek VIP.

 Proses mengaplikasikan solekan mata kepada kepada Ms.Brinda Rishikumar..Artis India Malaysia. * Solekan pada kali ini lebih kepada 'Half Smoky Eye Technique.'.Warna2 yang dipilih adalah dari rangkaian warna2 Miss Rose & Romantic Arabian Eyeshadow Palette.~ Purple, Silver, Black & Red.
 Melukis Kening haruslah Kemas & Bersesuaian dengan bentuk wajah seseorang..kerana kening yang dilukis itu & bersesuaian, memberi satu 'Cerita' kepada wajah seseorang..
Solekan yang Kemas & Bersih harus di utamakan..selain pilihan warna2 yang bersesuaian dapat memberi Impak pada Keseluruhan Wajah..
Mengaplikasikan pewarna bibir yang bertona terang dari rangkaian pewarna bibir Miss Rose.

 Eyeliner Berwarna Hitam digariskan tebal sedikit untuk memberi kesan bentuk mata yang Besar & bersinar.

Makeup for Artis India Malaysia: Ms.Brinda Rishikumar..in process of 60%.Apply some 'glitters' eye liner for her.
Aplikasi 'Glitters' di pangkal mata utk memberi impak mata 'Bercahaya'..& 'Besar'.

Indian Malaysian Artist(singer): Ms.Brinda Rishikumar..She so excited & really love this makeup touch by TimeFaces Hadiartz.
'Highlight' di tulang bawah kening untuk memberi impak kepada warna mata dan mata lebih kelihatan besar. Hanya menggunakan jari secara 'dapping' untuk kesan yg lebih maksimum.
'Hair Do' in progress..for Indian Malaysian Artist(singer): Ms.Brinda Rishikumar..
Memberi proses 'Hair Do' sebelum Ms.Brinda Rishikumar..ke pentas memberi persembahan berduet bersama Artis dari India Vijay Anthony.
'Hair Do' Curly. She has very thick hair.
Dandanan rambut oleh TimeFaces Hadiartz yang mengambil masa 45minit,kerana rambutnya yang tebal dan perlu dilakukan peringkat demi peringkat utk 'Curly'.
Excited with her hair done by Timefaces Hadiartz.— at pengsapuri tnb kapar klang.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan