Jumaat, 29 Julai 2011

Makeover JUNE 2011

Pn.Hanan adalah surirumah sepenuh masa menjadi model pada kali ini yang sudi untuk solekan ‘MakeOver’. Teksur kulit wajah campur : berminyak di ‘T’ zone & cepat berpeluh memerlukan penggunaan foundation yang tepat untuk mengatasi masalah yang dihadapi oleh Pn.Hanan.

Foundation pada kali ini Timefaces Hadiart’s menggunakan MAC liquid foundation yang sesuai untuk ‘All Skin Type’ + Naturactor 141. Bagi solekan mata pula Timefaces Hadiart’s mengaplikasikan warna2 dari Dubai Eyeshadow Colors.

Solekan ‘MakeOver’ yang Timefaces Hadiart’s lakukan keatas Pn.Hanan adalah solekan ‘Arabian’ & ‘Casual’. Di Sini kita boleh lihat wajah sebelum & selepas adalah berbeza & lebih segar serta lebih kelihatan muda berbanding sebelumnya. Terima Kasih atas kerjasama yang diberikan oleh Pn.Hanan serta anak2nya di dalam menjayakan ‘MakeOver’ pada hari tersebut.

TIPS~ Bagi mereka yang mempunyai masalah muka cepat berpeluh , anda boleh menggunakan sapuan ice cube ke wajah anda dalam 1 ke 2 minit sebelum memulakan solekan.

1 ulasan:

  1. Orang malaysiaker org ARAB nie... menarik dan good job.

    BalasPadam